Anar al contingut

ATL040-22TRE

Oficial/a ITAM Tordera

Dades de l'oferta

  • Codi plaça: ATL040-22TRE
  • Tipus: Concurs oposició
  • Lloc de treball: Oficial/a ITAM Tordera
  • Centre de treball: ITAM Tordera (Blanes)
  • Grup professional: Grup 5-Personal de producció, manteniment, distribució, plantes, obres, tallers, actuacions en les instal•lacions i d’explotació en general
  • Direcció/Departament/Unitat: Operació / ITAM Tordera

RESOLUCIÓ ACC/3324/2023, de 26 de setembre, pel qual es fan públiques la convocatòria i les bases dels processos selectius per a la cobertura, mitjançant concurs oposició, de vint-i-quatre places compreses dins l’oferta d’ocupació pública de contractació laboral fixa, corresponent a la taxa específica 2022, del personal laboral al servei de l’Ens d’Abastament d’Aigua Ter Llobregat (ATL).

Seguiment del procés de selecció

Període de presentació de candidatures: 07/10/2023-07/11/2023

Llista provisional de persones admeses i excloses:

  • Llista provisional admesos-exclosos
    • Període d'al·legacions: 15/11/2023-28/11/2023

      Llista definitiva de persones admeses i excloses:

    • Llista definitva admesos-exclosos
      • Qüestionaris i solucionaris:

      • Solucionari prova general
      • Solucionari prova específica
        • Resultat de les proves:

        • 43131
          • Qualificacions finals (proves i mèrits):

          • ATL040-22TRE Llista definitiva resultats proves i mèrits i Proposta prov contract
          • ATL040-22TRE Llista proposta definitiva contractacio
            • Resolució de la convocatòria:

            • RESOLUCIO ACC7992024 adjudicació 24 places OPO22TRE_2 DOGC
              • Estat de l'oferta: Resolució adjudicació DOGC

                Data d'actualització: 20/03/2024

                Fem servir cookies per millorar els nostres serveis i facilitar-vos l'ús del web. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir-ne més informació o bé informar-vos de com canviar-ne la configuració a la nostra Política d'ús de cookies.