Registre d'activitats en qualitat de responsable de tractament
Ens d’Abastament d’Aigua Ter-Llobregat (ATL) ha elaborat aquest registre d’activitats de tractament (RAT) d’acord amb l’article 30.1 del Reglament (UE) 679/2016 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (GDPR) i l’article 31 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
La creació i el manteniment d’aquest registre d’activitats de tractament serveix per demostrar la conformitat amb el RGPD i proporciona les evidències per acreditar-ne el compliment, de conformitat amb el principi de responsabilitat proactiva que estableix l’article 5.2 del RGPD
Identificació del responsable del tractament
Nom
Ens d’Abastament d’Aigua Ter-Llobregat
Adreça
(ATL) Carrer Sant Martí de l'Erm, 2 - 08970 Sant Joan Despí (Barcelona)
Identificació del delegat de protecció de dades (DPO)
Correu electrònic: dpo@atl.cat
Activitats de tractament en qualitat de responsable
Tractament |
|
---|---|
Descripció |
Gestió i control dels recursos humans. |
Finalitats |
Altres finalitats: formació, previsió social, retribució flexible, Coordinació d'activitats empresarials, activitats sindicals, control de presència, règim disciplinari, gestió d'accidents i incidents laborals, Gestió de borses de treball o gestió de processos de selecció (currículum), Prevenció de riscos laborals servei extern, Gestió de nòmines (discapacitats), Gestió de nòmines, Recursos humans |
Legitimació |
Per a l'execució d'un CONTRACTE o precontracte amb l'interessat (article 6.1.b GDPR) |
Origen de les dades |
El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Sol·licitants |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Imatge, Veu, Núm. de SS o mutualitat, Identificador d’usuari |
Categories de dades especials o penals |
Origen ètnic o racial, Afiliació sindical, Salut, Condemnes i delictes penals |
Altres tipus de dades |
Característiques personals (personalitat o comportament), Característiques personals, Circumstàncies socials, Acadèmics i professionals, Detalls d’ocupació, Econòmiques, financeres i d’assegurança, Dades de localització, Infraccions administratives |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Bancs, caixes d’estalvi i caixes rurals, Entitats asseguradores, Organismes de la Seguretat Social, Administració tributària, Administració pública amb competència en la matèria |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Articulació i gestió dels plans d'autoprotecció. |
Finalitats |
Altres finalitats: gestió de plans d'autoprotecció |
Legitimació |
Per una OBLIGACIÓ LEGAL del Responsable del tractament (article 6.1.c GDPR) |
Origen de les dades |
Altres procedències de les dades: empresa on presta serveis, El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Proveïdors, Representant legal |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
Detalls d’ocupació |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Administració pública amb competència en la matèria |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Gestió del procediment de contractació pública a totes les seves fases, així com els procediments de compra |
Finalitats |
Gestió comptable, fiscal i administrativa |
Legitimació |
Per a l'execució d'un CONTRACTE o precontracte amb l'interessat (article 6.1.b GDPR) |
Origen de les dades |
Fonts accessibles al públic, Administracions públiques, El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Proveïdors, Persones de contacte, Representant legal |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Signatura manual, Signatura electrònica |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
Econòmiques, financeres i d’assegurança, Transaccions de béns i serveis |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Bancs, caixes d’estalvi i caixes rurals, Altres entitats financeres, Entitats asseguradores, Administració tributària, Altres destinataris de cessió: persones que accedeixen al portal de transpàrencia |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Té com a finalitat gestionar els viatges i desplaçaments que es realitzin per raons laborals. |
Finalitats |
Altres finalitats: organització viatges, Gestió comptable, fiscal i administrativa |
Legitimació |
Per a l'execució d'un CONTRACTE o precontracte amb l'interessat (article 6.1.b GDPR) |
Origen de les dades |
El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Targeta sanitària |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
No n'hi ha |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
No n'hi ha |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
La gestió dels vehicles d'ús general que no tenen un conductor únic associat |
Finalitats |
Altres finalitats: Gestió dels béns de l'empresa |
Legitimació |
Per a l'execució d'un CONTRACTE o precontracte amb l'interessat (article 6.1.b GDPR) |
Origen de les dades |
El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Identificador d’usuari |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
Infraccions administratives |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Entitats asseguradores, Administració pública amb competència en la matèria |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Tramitació de denúncies interposades |
Finalitats |
Altres finalitats: Gestió de les comunicacions presentades |
Legitimació |
RGPD 679/2016 Article 6.1.c. El tractament és necessari per al compliment d’una obligació legal aplicable al responsable del tractament. |
Origen de les dades |
Altres procedències de les dades: altres persones que presenten denuncia, El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Proveïdors, Persones de contacte, Representant legal, Càrrecs públics |
Criteris de conservació |
Es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per la qual es van recaptar i en tot cas fins que s'exerceixi el dret a l'oposició al tractament o finalitzi la relació. |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Signatura manual, Signatura electrònica |
Categories de dades especials o penals |
Condemnes i delictes penals |
Altres tipus de dades |
Circumstàncies socials, Detalls d’ocupació, Informació comercial, Econòmiques, financeres i d’assegurança, Transaccions de béns i serveis |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Organitzacions o persones directament relacionades amb el responsable, Administració pública amb competència en la matèria |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Gestió dels expedients des de la vessant jurídica vers reclamació de danys, recursos, convenis i acords, i qüestions jurídiques |
Finalitats |
Procediment administratiu |
Legitimació |
Per una OBLIGACIÓ LEGAL del Responsable del tractament (article 6.1.c GDPR) |
Origen de les dades |
Altres procedències de les dades: persones interessades en l'expedient, El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Proveïdors, Persones de contacte, Representant legal, Sol·licitants |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Signatura manual, Signatura electrònica |
Categories de dades especials o penals |
Salut |
Altres tipus de dades |
Característiques personals, Circumstàncies socials, Detalls d’ocupació, Informació comercial, Econòmiques, financeres i d’assegurança, Transaccions de béns i serveis, Infraccions administratives |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Interessats legítims, Notaris, advocats i procuradors, Òrgans judicials, Administració pública amb competència en la matèria |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Gestionar els expedients expropiatoris de béns i drets afectats per obres i serveis |
Finalitats |
Procediment administratiu |
Legitimació |
Per una OBLIGACIÓ LEGAL del Responsable del tractament (article 6.1.c GDPR) |
Origen de les dades |
Fonts accessibles al públic, Administracions públiques, Registres públics, El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Propietaris o arrendataris, Representant legal, Càrrecs públics, Altres col·lectius d’interessats: afectats per l'expedient, titulars d'immobles o amb drets sobre aquests |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Signatura manual, Signatura electrònica |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
Informació comercial, Econòmiques, financeres i d’assegurança, Transaccions de béns i serveis, Infraccions administratives, Altres tipus de dades: dades bancàries |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Interessats legítims, Administració pública amb competència en la matèria |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Controlar l'accés a les instal·lacions d'ATL tant del personal propi com externs i visites. |
Finalitats |
Altres finalitats: control accessos |
Legitimació |
Per una OBLIGACIÓ LEGAL del Responsable del tractament (article 6.1.c GDPR) |
Origen de les dades |
El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Proveïdors, Persones de contacte, Representant legal, Altres col·lectius d’interessats: visites |
Criteris de conservació |
Conservats durant no més temps del necessari per mantenir la fi del tractament o mentre hi hagi prescripcions legals que dictaminin la seva custòdia |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Imatge |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
No n'hi ha |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
No n'hi ha |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Control i gestió del sistema de video vigilància. |
Finalitats |
Seguretat i control d’accés a edificis, Videovigilància |
Legitimació |
Per un INTERÈS LEGÍTIM del Responsable del tractament o Tercer (article 6.1.f GDPR) |
Origen de les dades |
El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Clients i usuaris, Proveïdors, Altres col·lectius d’interessats: persones que accedeixen als espais visionats |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
Imatge, Marques físiques |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
No n'hi ha |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Forces i cossos de seguretat |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Suport al lloc de treball, Ciberseguretat, control i gestió de les incidències i incidents |
Finalitats |
Altres finalitats: Gestió de les accions vers els sistemes informàtics, de telecomunicacions i de Ciberseguretat |
Legitimació |
Per a l'execució d'un CONTRACTE o precontracte amb l'interessat (article 6.1.b GDPR) |
Origen de les dades |
Altres procedències de les dades: tercers afectats, El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Persones de contacte, Representant legal, Altres col·lectius d’interessats: Persones involucrades |
Criteris de conservació |
Es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per la qual es van recaptar i en tot cas fins que s'exerceixi el dret a l'oposició al tractament o finalitzi la relació. |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Signatura manual, Signatura electrònica, Identificador d’usuari |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
Detalls d’ocupació |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Organitzacions o persones directament relacionades amb el responsable |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Control i gestió de tots els impostos, taxes o demés fets impositius |
Finalitats |
Gestió economicofinancera pública, Gestió tributària, inspecció i recaptació., Gestió comptable, fiscal i administrativa |
Legitimació |
Per una OBLIGACIÓ LEGAL del Responsable del tractament (article 6.1.c GDPR) |
Origen de les dades |
El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Contribuents i subjectes obligats |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
Transaccions de béns i serveis |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Administració tributària, Administració pública amb competència en la matèria |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Control i gestió dels contactes i de les comunicacions realitzades a externs. |
Finalitats |
Gestió comptable, fiscal i administrativa |
Legitimació |
Per un interès legítim obtenint les dades de FONTS D'ACCÉS PÚBLIC (article 6.1.f GDPR) |
Origen de les dades |
Fonts accessibles al públic, El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Clients i usuaris, Proveïdors, Persones de contacte, Representant legal, Càrrecs públics, Ciutadans i residents |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
No n'hi ha |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
No n'hi ha |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Donar compliment a la normativa de transparència en quant a l'accés d'informació |
Finalitats |
Procediment administratiu |
Legitimació |
Per una OBLIGACIÓ LEGAL del Responsable del tractament (article 6.1.c GDPR) |
Origen de les dades |
El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Proveïdors, Beneficiaris, Càrrecs públics |
Criteris de conservació |
Conservades durant NO MÉS TEMPS DEL NECESSARI per a assolir les finalitats |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
Acadèmics i professionals, Detalls d’ocupació, Transaccions de béns i serveis |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
Interessats legítims, Administració pública amb competència en la matèria, Altres òrgans de l’administració pública |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Control i gestió dels contactes , així com de l'agenda. |
Finalitats |
Altres finalitats: Mantenir les relacions institucionals i de contactes |
Legitimació |
Per un INTERÈS LEGÍTIM del Responsable del tractament o Tercer (article 6.1.f GDPR) |
Origen de les dades |
Altres procedències de les dades: , El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Proveïdors, Persones de contacte, Representant legal, Altres col·lectius d’interessats: Persones que es relacionen amb l'ajuntament, per raó del seu càrrec o com a representants de persones jurídiques. |
Criteris de conservació |
Es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per la qual es van recaptar i en tot cas fins que s'exerceixi el dret a l'oposició al tractament o finalitzi la relació. |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon, Signatura manual, Signatura electrònica |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
No n'hi ha |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
No n'hi ha |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |
Tractament |
|
Descripció |
Gestió i control de les visites que es realitzen |
Finalitats |
Altres finalitats: Gestió de les visites |
Legitimació |
Per un INTERÈS LEGÍTIM del Responsable del tractament o Tercer (article 6.1.f GDPR) |
Origen de les dades |
El mateix interessat o el seu representant legal |
Categories d’interessats |
Empleats, Persones de contacte, Sol·licitants |
Criteris de conservació |
Conservats durant no més temps del necessari per mantenir la fi del tractament o mentre hi hagi prescripcions legals que dictaminin la seva custòdia |
Sistema de tractament |
Parcialment automatitzat |
Categories de dades |
|
Dades identificadores |
DNI o NIF, Nom i cognoms, Adreça postal o electrònica, Telèfon |
Categories de dades especials o penals |
No n'hi ha |
Altres tipus de dades |
Informació comercial |
Categories de destinataris |
|
Cessions |
No n'hi ha |
Transferències internacionals |
No n'hi ha |
Mesures de seguretat |
|
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes a l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial Decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) a l'àmbit de l'Administració Electrònica, les quals es troben descrites als documents que conformen la política de protecció de dades i seguretat de la informació de la nostra entitat. |